Jom klik sini dulu.....

Tuesday, 7 June 2011

Gler masak2, .....semangat nak balik kg

Salam petang semua, ....selama 4 jam aku bertapa kat dapur hari ni akhirnya siap juga akhirnya 3 biji kek coklat moist kukus tempahan dari sepupu aku kat kampung, 1 biji kek coklat moist bakar untuk adik2 aku kat kg, satu set cupcake coklat cheswnut dan dan satu set brownies coklat milo beserta tat nenas buah buahan . sampai pukul 6 ptg aku bertapa kat dapur tu...tetiba tangan aku mengigil2.....terkezut gak....naper la ni.....rupa2nya aku blum makan lagi hari ni, just minum air buah jer, pastu berjam2 aku berdiri jer.....dah la semalam tido 3 jam jer.....myb terlalu penat...yer la aku ni spesis tak duduk diam....pagi tadi kaki aku tetiba kren waktu tido....sakit nyer.....ni kes nak balik kg punya pasal , semangat tak hengat....semalam sampai pukul 5 pagi aku kemas umah....semua kain baju kotor dah cuci....dapur dah bersih....

Aku ni kalau nak kuar umah jalan jauh2, memang kena pastikan umah siap kemas dulu....kalau tak memang tak senanglah perjalanan aku ni....dok ingat mcm2 kat umah....Ok lah, asyik membebel jer, jom layan kek2 yg aku buat sengsorang arini ...kalau terliur jangan lupa tempah yer.....kita layanz.........
brownies coklat milo














Sempat lg tengahari tadi pg cari bekas utuk isi tat hantaran ni.....reben jer blum hias


4 jam siapkan ni....tanpa rehat...pecah rekod ni

Read more...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...