Jom klik sini dulu.....

Saturday, 19 February 2011

Aku hampir putus asa untuk berblog......

Ada sesetengah org tak paham naper aku suka amik gambar bila pg mana2....naper tu yg aku sibukkan...sikit2 kamera,sana kamera,sini kamera...tak boleh miss...kalau korang nak tau,aku tak mahu terlepas moment2 indah dlm idup aku,aku nak abadikan,,,supaya anak2 aku dpt lihat kenangan2 lampau yg terindah,supaya mereka2 tahu mcmn hdp aku sebagai ibunya.....aku rindukan saat kanak2 aku dulu tp syg dulu takder ni semua,nak dapat kamera pun susah tp hanya memori dlm ingatan aku jer yg masih wujud..kalau boleh aku nak ia sentiasa kekal......hari ni skali lagi aku rasa tawar hati nak berblog...salah ker hobi aku ni...rasanya hobi aku ni tak pakai banyak duit, tak menyusahkan org lain tp tu juga yg org2 bising kat aku...ek eleh, mcm lah aku minta dia amik gambor aku...tak pun suh dia taip blog aku ni.

Memang kecik hati la....bagi aku ni, seorang housewife dunia hanya dengan anak2 dan rumahtangga jer...nak kuar lepak2, tengok wayang memang jauh skali....tak pernah berenggang dgn anak...takkan lah hobi aku nan satu ni pun nak dibisingkan....buat korang2...jgn la nak dibisingkan lagi....kecik hati aku ni huhuhuhu....dah banyak kali dah hati aku ni tercalar balar,tergores dan mcm2 lg. tlg lah paham yer....

2 comments:

  1. sabo ye aneeefa...orang mmg mcm tu...mmg ssh tgk org senang...focuskan tujuan berblogging ni untuk kepuasan diri...xpayah hirau kan org cakap ape...lain la kalu org bg nasihat yg bergune...ok...selamat berblogging...:8)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...