Jom klik sini dulu.....

Saturday, 9 April 2011

Aku cayang laki aku!!

Sayang dr ibu....
tetap bersama anak....
Tetap hiburkan anak2

Sentiasa menyayangi anak2

Kemana pergi tetap bawa anak2...

Tolong jaga anak2

Untuk apa saja....


Dimana jua...

Walau pun sakit...


Peace untuk abah!!!

Tawa riang utk abah...







 Aik!!!! pepagi dah semacam tulis intro ni...hehehehe bukan aper, dalam hati aku ni dah berbuku2 tak terluah perasaan sayang ni.....kalau nak hurai satu2 memang banyak la, tapi hari ni aku nak citer kes aku pada pagi semalam...kalau nak citer aku ngan mrhubby ni memang tak sebulu....kalau berborak memang susah la nak baik2...mcm bertekak jer gayanya....aku rasa memang betul2 tak sefahaman la dgn mrhubby ni....kalau nak jadi isteri kpd en Muhamat Latip Rasmin ni, kena cukup ketahanan mental....kena kuat....

Bukan aku nak cakap pasal buruk2 tau...tp mrhubby ni punya skit suka dera mental aku...dia punya mulut...mak oooii mcm pompuan kalau bercakap....sakit hati tol... tp aku cayang laki aku....

Nak tau naper??????........

Berkilat ni...hubby beli
  • Kalau aku nak aper pun selagi dia mampu dia akan belikan...(tp tahanlah ayat bebelan nyer dulu...)
  • Dier caring kat anak2, pandai layan anak2...jaga anak2
  • Walau aku tak pernah dengar "I love U"...hikhikhik  (geli plak....) tp aku tau dia syg kat aku....
  • Kalau aku merajuk dier takkan pujuk tp  dia pandai sejukkan hati aku...
  • Aku ni panas baran, tp dia betol2 penyabar....
  • Dier ni jarang puji masakan aku tp slalu suruh aku masak, sggp g beli brg2 dapur sampai beratus janji aku masak....
  • Hobi aku yg suka memasak ni dimodalkan olehnya....cakap jer nak beli aper dier akan hulur....
  • Kalau aku sakit dia yg paling risau ...cepat2 hantar aku g klinik, takut nanti tak dpt nak mkn masakan aku nanti....
  • Kalu aku stay kat umah adik aku or blk kg tanpa dier, nampak sangat mukanyer cam tak ikhlas bg izin...pastu asyik ckp aku lari dr umah plak....ek eleh!! dah minta izin dah tandanya rindu la tu...
  • kalau dia bising2 kat aku, sajer jer aku buat muka sedih pastu buat2 alirkan air mata. conpem dia rasa bersalah...terus layan aku baik2 hehehehe (taktik.....)
  • Sebab dia hati lembut dan sensitif walaupun ego tinggi mengunung.....
  • Walaupun banyak mana masalah dier, tak penah dier citer kata aku seme nyer dier settlekan sdiri...(kadang2 terpaksa aku curi2 buka phone dier bc sms nak tau apa masalah dier) ...risau kalau muka dah tahap cipan dah berkerut2...(sorry yer bang....)
  • Walaupun ongkosnya tak banyak tp kalau aku minta duwit tetap dier bg....biar dier susah jgn aku n anak2 susah
  • Tapi yg aku tambah2 cayang coz arini dier beli mende kat atas tu utk aku...walau tak ckp tp aku tau dier cian kat aku asyik pakai pengukus kecik padahal tempahan beratus.....suker...suker sangat...thank cayang....muaaah!!!!.siap modalkan lagi, untung aku amik hikhikhik
Aper pun... walaupun kita tak sebulu, tak sefahaman, tak sependapat, bagai api dan air tp tu semua yg membuatkan kita saling memerlukan antara satu sama lain....

* Buat  mr hubby baca.... sy tak kisah hidup susah bersama, sy tak kisah jaga abg kalau sakit, sy takkan pg mana2, takkan merungut...tp kalau abg berubah hati....sy akan pg bila abg betul2 senang hati dan senang hidup kerana hati saya takkan tenang kalau abg susah.....

3 comments:

  1. Sayu pula bila membacanya....kita pun sayang gak kat HB kita...hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah.. bertuah badan dpt suami mcm ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...