Jom klik sini dulu.....

Saturday, 2 April 2011

Hasil seni anak aku yg kreatif....

Coz maknyer tak bising, siap posing2 lg blum lg kat badan , kipas dan TV dicontengnya...sabar jer laa....
Fuyooo....inilah hasil tangan anak aku yg betul2 kreatif hinggakan tak terluah dgn kata2......bila tertengok jer hasil seni ni aku kelu seribu bahasa, tak tau nak cakap n buat apa...marah pun tak guna dah buat....nak pukul lagilah dah memang terang2 salah aku yg pegi letak merata2 maker pen tu pehal...dah namanya budak2...tp takper lah, semalam mr hubby dah bawa balik 4 tin cat mcm2 kaler lebihan keje dier.....tunggu anak dah conteng satu rumah baru cat balik,...hehehe...kepada tuan umah, jgn terkejut kalu datang umah aku ni...huhuhuhu ni wallpaper terbaru tahun 2011 hikhikhik....

1 comment:

  1. itu namanya anak2 suka menulis dan melukis.. biarkan.. sbg penghargaan diri dia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...