Jom klik sini dulu.....

Saturday, 19 March 2011

Citer aku dan Cupcake aku....

Salam semer...agak lama tol aku tak kuar dalam blog ni.....citer memang banyak tp sibuknya mcm biasa lah...dgn umahtangga, anak2, tempahan cc....blum lagi kalau angin kus kus datang....hehehe
Hari ni aku nak citer skit pasal cupcake aku ni....dulu aku bila bosan, tension dan lebih2 lg kalau nak marah kat sesaper...(moody la....)...aku akan masuk dapur....amik tepung, bekas, mixer dan apa2 yg patut aku akan uli ler apa2 yg patut janji angin tsunami aku ni reda.....maka akan terciptalah mcm2 kuih dan kek....makin aku geram/marah makin sedap kuih aku ni...hehehehe....

Tapi...yg aku amat2 bersyukur drpd angin tsunami aku ni boleh tercipta plak bisness ni...Alhamdullilah....ada juga rezeki aku hasil drpd mood berangin aku ni.








So dgn itu, aku nak perkenalkan skit kuih/kek cawan aku ni...dan kepada sesapa yg nak oder bleh la kontak or Pm aku yer....

Aku jual 2 jenis kek cawan memandangkan jenis ni yg paling pengkritik2 aku suka dan katanya sedap...
  • Kek cawan vanilla
  • Kek cawan coklat moist kukus
Kek cawan vanilla + buttercream icing (dijamin krg manis)
RM1.60 sebiji/ RM40 perbox(25bj)
Hiasan deco atas permintaan.

Kek cawan coklat moist kukus (jugak kurang manis....)
RM1.80 sebiji/RM45 perbox (25bj)

Apam polka dot (pilihan pelbagai filling coklat,jem nenas,strawbery, penut butter dan kaya)
Pilihan warna atas permintaan.
RM25/50 biji
papercup no. 8.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...