Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jom klik sini dulu.....

Sunday 13 March 2011

Shopping....shopping....shopping, aku sukerrr!!!!

Dekat 2 minggu aku tak berblog ni...bukan takder citer tp takder kat umah, seminggu aku balik kg kat terengganu tu....susah ler nak ber tenet tenet ni....rest cukup2 time kat kg ...bila mood dah ok skit baru ler aku layan n3 blog ni...arini aku nak citer pasal shopping...naper ???/ coz  arini aku pg choping ngan myhubby n aku suker sesangat laaa.......apa tak nyer ada org blanja..thanks to myhubby coz dgn ikhlas merelakan aku mengikis duit mu itu....hahahaha....dekat seribu lebih habis weh....giler punya shopping.

Apa yg paling aku hepi sangat ni adalah kerana aku dapat mixer baru dan tambahan bonus blender baru....yeaaaahhhh!!! yeahhh!!! aku suker...aku suker....
Thank cayang....bucccuk bucukkkk...menyampah ker??? jangan baca heheheh....hati aku dah suker sangat ni.....sesangat....walau pun mende tu tak la mahal sangat tp aku memang hargai sesangat la....malam ni aku sanggup tak tido nak godek2 resepi , al maklum lah nak test power mixer baru tu.....pagi nanti nak p kdai...beli bahan2 buat kek....harap2 menjadi lah....arini aku nak try macaroons dan red velvet cupcakes..insyaallah jadik....cayokk2...
Kalu jadi...ader ler n3 esok lusa pasal mende tu yg pasti hati aku berkobar2 nak buat ni....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...