Jom klik sini dulu.....

Wednesday, 5 September 2012

Biskut bulan posa aritu...

Sibuk weh.....

naper?????
sibuk buat oder sekut raya...
alhamdulillah.....
allah murahkan rezeki aku....
mula2 mcm takder keyakinan.....en.somi dgn tak yakinnya cabar aku
kalau dapat oder 50 balang pon kira ok dah....
hehehehhe tu nak melemahkan semangat aku tu,...
dan aku pon dgn tak yakin,...usha2 kawan2 sapa2 nak oder sekut raya....
so aku buat byk jenis la...
yer la...kalau satu dua jenis kan takut tak byk oder,....
dalam 2 hari..
" bah, saya dah dapat oder 80 balang da...."...
aikkk, baru 80 balang ...kalau dapat 100 balang ok la.....
n malam tu....
bah, dah dapat 119 balang......
"ek eleh....apa kes 150 balang oder saya sponsor oven baru......"
huhuhuhuhu main tarik tarik yer.....
dan....
beberapa hari sebelum posa...
"bah, saya dapat dekat 200 balang"...sy ingat nak stop dah amik oder...."
takut tak terlarat nak buat......"

en somi cakap
"awk ni...yg nak stop oder tu naper....amik jer la...sampai dekat nak raya....."
aku diam jer...naper????
coz panas hati.....malas nak berjawap dgn dia....
cakap tak pikir
lg satu
satu perkara yg aku lupa....
laki aku ni lgsg tak pandai masak...
lg2 bab biskut raya ni...
apahal la aku blh g tya pendapat dia
semestinya tak releven jawapannya....
so....lepas tu aku malas nak citer apa2 dah....
sehingga la...oder aku mencecah dkt 400 balang
dan respon laki aku????
malas nak citer sakit ati....
hehehe
tp aku ttp dapat oven baru....
tada.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...