Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jom klik sini dulu.....

Wednesday 5 September 2012

sf beauty





Kalau muka korang gelap dan ada jerawat or parut jerawat pon jangan risau...
mysis dah try muka nya dah licin n cerah
berkilat lg....
dulu mysis muka ada parut jerawat siap ada jerawat bulanan lg.....
tp skrg dah cerah n cun lg....

sebelum
selepas

korang penah dgr produk ni tak?
ni produk muka tau
ada 3 jenis
sabun muka, krim malam dan krim siang....
aku bukannya nk promote
atau nak buat sales utk produk ni
cuma nak citer
skrg cukup 3 mggu aku pakai produk ni....
mula2 aku tak caya la....
coz muka aku ni takder ler problem sangat....semulajadi gitu.....kihkihkih...
perasan....
tapi ni muka aku la....
biasa sajer.....ni muka tak cukup tido...kalau hang tgk tang mata tu...
bengkak jer kan....
ni bulan posa....
time bz buat oder
tido pon tak cukup,,...
time ni aku tak pakai apa2 pon...pencuci pon tak
kalau close up dekat
muka aku ni act kering...so ada kedut2 skit mcm penuaan...
dan kat pipi tu ada jeragat halus
kes aku ni mmg suka pakai blusher....
tapi....
aku try pakai produk ni...
alhamdulillah...
pada  hari 3 pakai tu...
muka aku ada nampak merah2 skit...n mengelupas...
tp tak byk.....
mengelupas skit2...tp tak nampak sgt la....
lepas seminggu alhamdulillah...
kulit muka aku jadi licin
lembut dn tegang
jeragat pon beransur pudar



nampak bermaya kan????...ni muka aku tanpa secalit make up or bedak pon....

yg ni lepas aku touch up dgn krim sf beauty siang + bedak stick maybelline + eyeliner loreal + lipstick simplysiti...tu jer...nk pg beraya kan......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...