Jom klik sini dulu.....

Wednesday, 20 April 2011

Camner nak kurus ni?????

Halo...halo....semalam aku timbang weight aku....memang memeranjatkan!!! naik lagi 1 kg tak sampai sebulan....ish..ish...
sedey tau, kat perut tu dah mcm org pegnent dah, sampai anak aku kata perut ibu ada baby....uhuk!!!!
Naper????/ aku tak nak macam ni....
tolong sesapa bagi tip mcmn nak kurus...kalau tak bleh kurus pun biar la ilang lemak2 kat perut ni....seksa tau...sakit ati pun ada...bila pakai baju, tang tu jer nampak dulu...nak kata tak aktif, aku ni ligat....tak duduk diam..
mcmn yer nak buat ni....bila pikir2....baik aku pegnent jer, org tak kisah pun....hehehehe
mrs. hubby pun asyik bising jer....mok!mok!mok.... dapat nickname baru daaaa....
psiko tau....mcmn ni...........................

Ni bkn aku yer....tp menyeramkan kalau mcm ni....please..please...please....

3 comments:

  1. salam.. sauna jawapannya :-) berani rekomen sbb anis sendiri dah cuba.. masa pegnen berat naik sampai 78kg, skrg 60kg tp msh dlm proses turunkan lg berat ni.. xyah tahan mkn kulit pun makin cantik.. ni ikhlas ni bkn saja2 nak promote barang sendiri ke ape hihihi... sgh la blog anis tgk SET SAUNA tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...