Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jom klik sini dulu.....

Wednesday 20 April 2011

Produk kosmetik : Betul ke berkesan??????

Pagi2 ni aku nak komplen skit pasal menda2 kecantikan ni....bagi kaum hawa, benda ni amat penting utk penampilan masing2....tp apa yg aku tak puas hati pasal mende2 ni aku tak pasti berkesan ker tak.....kalau nak citer aku dah try macam2 tp still takder perubahan, mcm tu jer.....

Act, muka aku ni takder problem...jerawat takder...jeragat takder....itam sgt pun tak...tapi aku pun nak perubahan gak, nak gak rasa berseri2 muka ni....so, aku adalah try mcm2 produk, antaranya:

kakak n adik aku pakai berseri jer muka nya...

org lain pakai putih melepak tu....

takder effect kat aku pon...

Takder kesan langsung tp tiap kali pakai muka mengelupas jer sampai abis satu set..tp mcm tu gak




dan macam2 lg yg aku lupa apa nama nyer....tp skit pun takder perubahan, ni yg aku tak puas hati betul ni.....agak2nya pasal produk ni tak berkesan @ kulit muka aku yg degil sesangat...aku pun tak pasti.........

2 comments:

  1. Mungkin itu yang terbaik untuk anda. Sampai masanya untuk berhenti mencuba. Gunakan wang untuk yang lain pula atau disimpan je untuk masa susah. Jangan lupa ucap alhamdulillah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...