Jom klik sini dulu.....

Monday, 25 April 2011

Shopping yg berbaloi-baloi...

Assalamualaikum....lega rasanya dapat lepak2 kat umah sdiri, baru sampai dari batu pahat tadi...balik kg umah mertua....3 hari kat sana tp rasa mcm tak puas jer.....(tak puas shopping....)...
Aku ni kalau balik sana, memang akan kuar pg pekan...nak tau naper???/coz setengah barang2 kat sana murah2....pastu jalan2 cuci mata plak....walaupun pekan kecil tapi aku suka...lagi pun kat sana betul2 suasana kg....banyak pokok, aman damai.....cuaca sejuk, udara segar...heheheh...kat sana tak banyak gambor dapat aku snap....so, kat sini aku letak beberapa pic gambar satu kedai yg paling aku suka kalau balik sana...nampak cam biasa jer kedainya tp kalau shopping kat sana dekat beratus ratus abisnya...tiap kali balik kg aku akan singgah sana lu....beli pakaian anak2....MasyuKKKKkkkk beb!!!!..suka...suka...suka....

kat dalam kdai

layan customer ...

rambang mata aku ni...

comel2

suker....suker...suker

abah yg pilih....cantik

separuh jer ni....

baju tido comel

mee siput...yg ni sedap  ranggup

barang2 dapur.....amik gak...mrah2 tau....seme ni tak sampai RM50 hinggit her

2 comments:

  1. Syoknyer shopin kat kampung..comei la kasut ngan baju tido tue..cam nie saya pun nak pi batu pahat gak ar shopin...heheheh

    ReplyDelete
  2. hikhikhik....takper kalau nak nanti sy akan jual...coming soon....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...