Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jom klik sini dulu.....

Monday 5 March 2012

Alhamdulillah......selangkah lg aku melangkah

Alhamdullillah bukan aku nak menunjuk2 tp...
tapi Allah bukakan pintu hati aku
untuk melangkah selangkah lagi kedepan
membuat perubahan....
ermmmm
dah lama aku teringin
dan syukur Allah kurniakan aku anak yg bijak
hari2 mempersoalkan
kenapa ibu tak pakai tudung
pakai tudungkan cantik
ibu jgn pakai mcm tu
pakai mcm ni
selalu ajak solat sama2
Alhamdulillah
skrg dan selamanya
aku merasa sangat tenang
seperti diri aku yg sebenar
wlpun en.asben tidak memberi sebarang komen atas perubahan aku
wlpon aku harapkan ada komen darinya
tp alhamduillah
aku sudah berhijab...
selepas aku siapkan mental fizikal aku
bukan senang 
pakai tudung senang tp yg lain kena selaraskan jugakan
Pakaian kena la sesuai dan yg penting
solat!!!!
jgn bertudung tp yg lain tak buat
Insyaallah...
mg aku akan terus melangkah terus kedepan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...