Jom klik sini dulu.....

Monday, 5 March 2012

Corak Apam Polkadot Comel lote!!!

Assalamualaikum...
kali ni aku nak tunjukkan corak terbaru apam polkadot dapur Aneefa.....
Ladybird

neon

Bugs

Angrybird

Strawberry....oren dan manggis pon ada


Nak tulis2 nama pon boleh

polkadot

Boleh didapati dgn saiz M dan L
Saiz M - rm24 /60 biji (semua corak)
Saiz L - RM21/30biji
Pilihan warna dan fillinig atas permintaan
Kos pos ditanggung oleh penerima
Dijamin sedap, gebu dan pasti comel2 blake!!!
boleh ajer tempah di no:019-252 8041

2 comments:

  1. Salam, tepung brand apa yg Aneefa guna untuk buat apam? Saya tgk cara2 Aneefa pukul apam tu mcm senang je x payah pukul telur tu sampai putih gebu ke? Selalu org kata kalo x kembang betul nnt apam keras. Tp saya tgk Aneefa punya nampak lembut & gebu je. Boleh share tipsnya? Tq.

    ReplyDelete
  2. wsalam...maaf lambat reply....sy pakai tepung gandum biasa jer cap cempaka....yup!!! tak payah pukul sampai gebu just bg sebati jer....alhamdulillah...apam saya tetap lembut dan gebu wlpon sejuk...tip2nya ada kat entry terbaru sy...semua yg saya buat ada kat situ takder rahsia2 pon

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...