Jom klik sini dulu.....

Monday, 5 March 2012

Makan- makan at Restoran Istana Bambu, Ampang

Kali ni aku nak citer pasal satu restoran yg boleh tahan class nya dan amat cantik sekali restorannya...memang cantik, dah2 kalau pg waktu malam....hampir keseluruhan restoran dr kerusi, meja dan lantai diperbuat dr bambu...malah keliling restoran tu di tanam dgn padi....mcm mini sawah laaa.....pic nyer aku tak amik coz hphone takder flash...so, gulap gulita la gamaknya......
Mysis sempat posing lg....

sotong goreng tepung....butter prawn nyer blh tahan la...

heheheheh giler makan

Myfeberet....ketam


Makanannya aku kira ok la.....cuma harganya mmg cantik sangat...kiranya hari tu aku pg berempat dewasa dan 2 kanak2....dekat 3 rat juga bilnya...tp sebab bukan aku yg bayar kan
bedal ler labu.....
malam tu aku oder
4 nasi putih
1 tomyam campur
sotong goreng tepung
baby kailam sos tiram
butter prawn (RM45++)
telur dadar (RM8.00...kecik jer, amik ko!!!)
ulam ulaman ( ni pon bayar tau.....Rm3.00)
Ketam telur masin
seaweed sup
air buah 4 gelas (segelas dlm rm7++)

Giler makan kan.....sampai tak abis tapau balik umah
skali skala berbelanja sakan ok gak
oooop lupa....Red velcet cake, yg boleh tahan sedapnya...mmg sedap...RM8.50 sepotong!!!
Sedap!!!!!
Tapi kan...kalau korg nak kepuasan, aku sarankan p makan kat Restoran Cheng Ho....milik Amy Search...
3-4 kali aku pg makan sana 
memang sedap masakan nya
harga pon berbaloi kalau bayar mahal
dekat ngan c4 wangsa maju....
aritu aku bawa mak bapak aku dr kg, mmg parent aku puji abis la
katanya sedap sgt
lg2 tomyam dan ikan stim
sampai hirup kuahnya
10 org makan br bayar dekat rm3rat
penuh meja tu.....
Pinjam pic budiey.com




.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...